Cikkek archívuma

4.nap

2015.08.19 21:03
Sajnos ma reggel nem a megszokott napsütésre ébredtem, hanem borult időre és egy kis "light rain"-re. Persze tudom,hogy itt ez a normális mégis  nehezemre esett melegebben öltöznöm. Már csak azért is ,mert ma délután látogatást tettünk Dartmoor-ba. Ez egy csodálatos nemzeti park, hatalmas...
Teljes cikk

3.nap

2015.08.18 18:29
Izgalmasan telt a mai nap is . Délelőtt 2 óránk volt a tegnap megismert  dráma tanárnővel, hát ma sem unatkoztunk! Rengeteg nevetés mellett igen jól hasznosítható dramatikus játékokat tanultam . Majd meglátjátok!!! Délután Esther Thomas tanárnővel volt 2 óránk. A dráma angol órai...
Teljes cikk

2.nap

2015.08.17 20:47
Elkezdődött az iskola!!! Tanárnőnk Meghan Searle igazi Drama teacher először bemutatta nekünk az iskolát (IPC - Inertanional Projects Centre)  szó szerint , mert megmásztuk mind három emeletét. Igazi angol sorház ,basement- alagsor, ground floor-fölszint,first floor-első emelet , second...
Teljes cikk

1.nap

2015.08.16 23:05
Végre itt vagyunk!!! Hosszú fárasztó utazás után megérkeztünk szállásunkra az  exeteri egyetem campusán levő Holland Hall-ba. Gyönyörű a kilátás a szobából a környező dombokra (fénykép is lesz majd róla).  Röviden az utazásról: kis késéssel indultunk a Liszt Ferenc repülőtérről , helyi...